سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید حوله

راهنمای خرید حوله


 

خرید حوله

حوله یکی از ملزومات اساسی در بهداشت فردی انسان هاست. و در زندگی روزمره با توجه به نیازهای مختلف افراد ، انواع مختلفی دارد. حوله ها به جهت نرمی و لطفاتی که دارند از جمله وسایل دوست داشتی در منزل و استفاده شخصی می باشند.

بسیاری از افراد بدون اطلاع از نوع کاربری حوله ، اقدام به خرید و استفاده از آن می کنند. برخی افراد هم بدون آگاهی از نوع مراقبت از حوله ، از آن استفاده کرده و حوله در مدت کوتاهی مستهلک شده و از بین می رود. ما در این مقاله سعی کرده ایم انواع حوله و دسته بندی آن را خدمت شما معرفی نماییم.

امید است که با مطالعه این مقاله اطلاعات شما بالاتر رفته و در هنگام خرید با خیال راحت تر و با اطلاعات جامعی اقدام به خرید حوله مد نظر خود نمایید.

با ما همراه باشید. فروشگاه کالای خواب عرضه کننده انواع حوله های آشپزخانه ، حوله دستی ، حوله استخری ، حوله حمامی ، سرویس حوله عروس ، حوله تن پوش زنانه ، حوله تن پوش مردانه و حوله تن پوش بچه گانه ، حوله نوزاد با کمترین قیمت می باشد. از طریق لینک زیر می توانید تنوع محصولات ما را مشاهده نمائید.

فروش حوله تن پوش

با بالا رفتن سطح فرهنگی و معلومات افراد ، خانواده ها به این نکته اساسی واقف شده اند که حوله به عنوان یک وسیله شخصی بوده و هر یک از افراد می بایست حوله مخصوص به خود را داشته باشند.

 در نتیجه حوله ها مصارف گوناگونی دارند و با توجه به این مصارف در جنس ، نوع کاربرد ، وزن و ابعاد دارای تفاوت می باشند. که در ادامه هر یک از این ابعاد برای آگاهی شما خوانندگان گرامی بطور مفصل توضیح داده شده است.

جنس حوله

مهم ترین جزء یک حوله ، جنس آن است. نوع بافت و الیاف مورد استفاده در بافت حوله ، کیفیت و مرغوبیت آن را رقم می زند. حوله ها را برحسب جنس می توان به دسته بندی های زیر تقسیم کرد :

حوله پنبه‌ ای

پنبه از جمله الیافی است که موجب بالا رفتن کیفیت و نرمی حوله می شود. ویژگی خاص الیاف پنبه این است که تا 25 برابر وزن خود می توانند آب و مایعات را بخود جذب کنند. در نتیجه هر اندازه پنبه مورد استفاده در بافت حوله بیشتر باشد قدرت جذب آب نیز آن بالاتر می رود.

در حوله های معمولی که برای مصارف روزانه استفاده می شود در اکثر موارد از پنبه استفاده می شود. حوله های پنبه ای کامل ، نرم تر و لطیف تر هستند و قیمت های مقرون به صرفه تری دارند.

بیشتر حوله های هتلی و حمامی به جهت داشتن نرمی و لطافت و همچنین دوام بالا از پنبه بافته می شوند. این حوله کارایی بسیار بالایی دارند.

برخی شرکت ها حوله هایی پنبه ای را با الیاف پلی استر هم مخلوط می کنند. این حوله دوام بیشتری نسبت به حوله پنبه ای معمولی دارند و بیشتر در سازمان ها و نهاد های اداری مورد کاربرد هستند.

فروش حوله دستی

نوع لوکس تری از حوله های پنبه ای وجود دارد که الیاف پنبه آن بطور کامل ارگانیک هستند. این نوع حوله برای افرادی که پوست های حساس دارند و نوزادان بسیار مناسب می باشد.

حوله پنبه ای ارگانیک در خارج از کشور از استقابل خوبی برخوار است اما به جهت قیمت آن در داخل کشور آنطور که باید هنوز جا نیافتاده است. در کشت و تولید پنبه این نوع حوله ها از هیچ گونه مواد شیمیایی و سموم کشاورزی استفاده نشده است در نتیجه سازگاری بسیار خوبی با طبیعت و محیط زیست داشته و از ایجاد حساسیت در پوست افراد جلوگیری می کند..

بهترین نوع حوله های پنبه ای را می توانید در فروشگاه کالای خواب مشاهده نمایید. جهت مشاهده محصولات ما می توانید از طریق وب سایت و یا صفحه اینستاگرام ما اقدام نمایید.

حوله بچه گانه

حوله ابریشمی

حوله های ابریسمی نوع دیگری از این محصولات هستند که بدلیل استفاده از الیاف ابریشم در تار و پود آن ، بسیار شیک و زیبا هستند.

از ابریشم بیشتر در تولید حوله های تن پوش و استخری استفاده می شود. چون الیاف ابریشم وزن کمی دارند در نتیجه حوله های ابریشمی نیز سبک تر بوده و گزینه بسیار خوبی برای تابستان و فصل گرم می باشند.

نکته ای که می شود به این حوله ها گرفت این است که ابریشم باعث می شود که قیمت این محصولات بالاتر رود. همچنین در هنگام شستشو اگر اصول شستشوی حوله ابریشمی رعایت نشود احتمال آب رفتن آن نیز وجود دارد.

فروش حوله حمام

حوله الیاف بامبو

بامبو گیاهی است که در کشور های جنوب شرق آسیا بسیار یافت می شود. الیاف این گیاه بسیار نازک و سبک می باشد.

حوله هایی که با استفاده از الیاف بامبو تولید می شوند ضد آلرژی و حساسیت بوده و ارگانیک هستند. این محصولات بخاطر ضد باکتری بودن و زیبایی خاصی که دارند بسیار محبوب هستند.

اکثر حوله های برند های خارجی از الیاف بامبو تولید می شوند. این حوله ها قیمت بالاتری نسبت سایر حوله دارند. محصولی خاص و شیک که می تواند به عنوان یک هدیه زیبا برای عزیزانتان باشد.

فروشگاه کالای خواب سید خندان ، مرجع تخصصی فروش انواع حوله های بامبو برند های ورونیکا و ایسیمو اصل ترک و کانن آمریکا می باشد. ما به راحتی شما می اندیشیم. جهت دریافت مشاوره خرید حوله با ما تماس بگیرید.

02122864681

حوله پشمی

حوله های پشمی نیز به دو دسته حوله پشمی مصنوعی و ارگانیک تقسیم می شوند. نوع پشم مصنوعی آن بسیار مقاوم بوده و قدرت جذب مایعات بالایی دارد. و بیشتر در تولید حوله تن پوش استفقاده می شود.

حوله های تن پوش پشمی معمولا بلند بوده و حس گرم بودن را به شما القا خواهند کرد.

حوله های پشم طبیعی به جهت استفاده از پشم گوسفند نرمی زیاد ، اما در مقایسه با سایر حوله ها قدرت جذب پائین تری دارند.

در حالت کلی حوله های پشمی جهت استفاده زیاد مرسوم نیستند و به ندرت این نوع حوله ها در فروشگاه ها یافت می شود.

قیمت سرویس حوله عروس و داماد

حوله نایلونی و حوله میکروفایبر

نوع دیگر حوله ها که با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می شوند ، حوله های نایلونی و میکروفایبر هستند. این دو نوع حوله در مقابل هم قرار دارند. زیرا الیاف میکروفایبر نازک از ابریشم اما به جهت اینکه طی تحقیقات علمی تولید شده اند ، قدرت جذب بسیار بالایی دارند. حوله های تولید شده با این نوع الیاف بسیار سبک و از دوام خوبی برخودار هستند.

حوله های میکروفایبر مناسب پوست های حساس بوده و یک محصول لوکس محسوب می شوند در نتیجه قیمت بسیار بالایی دارند.

در مقابل ، حوله های نایلونی ارزان ترین نوع حوله ها هستن و به جهت استفاده از نایلون در تولید آن براحتی تمیز می شوند. اما در حالت کلی ارزش بالایی ندارد و بیشتر به عنوان مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند.

شما مشتریان محترم می توانید جهت اطلاع از تنوع جنس انواع حوله و انجام خرید از طریق وب سایت اینترنتی فروشگاه کالای خواب اقدام و یا جهت اطلاع از مشخصات حوله ها با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

فروش حوله در کالای خواب سید خندان