سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس ملحفه پنبه ای

سرویس ملحفه پنبه ای

امروزه استفاده از الیاف مختلف در صنعت تولید پارچه و همچنین تولید کالای خواب موجب شده است که انواع محصول با درجه های کیفی مختلف تولید و عرضه شود. که می تواند پاسخگوی نیازهای بیشمار افراد در سراسر جهان باشد.

الیاف ابریشم ، الیاف پنبه ، الیاف آلوورا ، الیاف بامبو و صدها نوع الیاف طبیعی و صنعتی که در تولید پارچه بکار برده می شوند می تواند موجب ایجاد حس خوب توام با آرامش در مواقع استفاده از آن شود. یکی از نمونه بارز این الیاف ، الیاف پنبه است.

پنبه از زمان های گذشته از بوته های پنبه هم بصورت کشاورزی سنتی و هم بوته های موجود در طبیعت بدست می آمده است که امروزه به یک امر صنعتی تبدیل شده است. و الیاف پنبه در تولید منسوجات و انواع پارچه های مختلف مورد استفاده قرار میگرفته است. این الیاف و پارچه های تولید شده از آن دارای خواص بسیاری هستند که باعث محبوبیت آن در میام مردمان شده است.

alyafe-panbeh.jpg

نمونه بارز این نوع محصولات ، پارچه های لحاف ، ملحفه و انواع روبالشی هایی هستند که از الیاف پنبه تولید شده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. ویژگی جالب این الیاف این است که در هنگام خیس شدن استحکام خود را بازمی یابند در نتیجه جزو محصولاتی هستند که در صورت شستشوی مکرر ، بر طول عمر آن افزوده می شود. البته باید شرایط و نحوه شستشوی پارچه های الیاف پنبه ای را نیز مد نظر قرار داد.

فروش سرویس ملحفه

از جمله فروشگاه هایی که کالاهایی با کیفیت عرضه می کنند فروشگاه کالای خواب سید خندان می باشد. عمدتاً لحاف ، روتختی ، سرویس های ملحفه ای که در این فروشگاه عرضه می شود از پارچه های پنبه ای و کتان پنبه ای و همچنین پنبه فرآوری شده لوکس و پارچه های نخ طبیعی می باشد.

که از طریق این لینک : " سرویس لحاف و روتختی " میتوانید انواع این نوع کالاها را مشاهده نمایید.

سرویس لحاف و ملحفه های پنبه ای عمدتاً به جهت تراکم بالای تار و پود پارچه ، لطافت بالا ، کیفیت و همچنین طول عمری بیشتری که دارند ، حتی بعد از چندین بار شستشو ، مثل یک نمونه محصول نو ، خود را نشان می دهند. تمامی محصولات موجود در کالای خواب سید خندان از پارچه های ترک و ساتین ایتالیایی تولید شده و با تضمین اصالت و کیفیت محصول بفروش می رسند.

kham-lahaf-4.jpg

نکته !

در هنگام خرید رختخواب ، علی الخصوص خرید ملحفه ، لحاف ، روبالشی و ... فریب حرفای چرب و چیلی فروشندگان را نخورید. تمرکز خود را بروی آنچیزی که علاقه دارید قرار دهید. ملحفه ها میتوانند بر سلامتی شما تاثیر بگذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله ما را مطالعه کنید تا اطلاعات خریدتان بیشتر شود : راهنمای خرید لحاف و روتختی

 

مزایای استفاده از کالای خواب الیاف پنبه ای

تراکم بالای بافت

 

پارچه بادوام و طول عمر بیشتر

 

دلپذیر در لمس و موقع استفاده

 

دارای رنگ براق و شفاف

 

الیاف لوکس تر نسبت به پارچه های نخی

 

رنگ های ماندگار روی الیاف پنبه

پنبه جزو الیافی است که علاوه بر استحکام بالاتر ، ویژگی هایی چون درخشش رنگ ها در الیاف پنبه ای ، احساس خوشایند و لمس دلپذیر پارچه ، تنفس و تبادل هوایی بسیار خوب ، و جذب رطوبت را میتوان نام برد. بخصوص در هنگام خواب ، ملحفه و لحاف های پارچه پنبه ای ، تعریق بدن را بخوبی جذب کرده و همچنین با تنفس خوبی که دارند ایجاد گرما نمیکنند در نتیجه باعث ایجاد آرامش در هنگام خواب می شوند.

لحاف-الیاف-پنبه.jpg

همچنین این الیاف توانایی بیشتری در ترکیب با رنگ و ایجاد شفافیت و وضوح بالا در طرح های چاپی بروی آن دارند. در نتیجه پارچه هایی با ترکیب رنگ مرغوب و ماندگاری و استحکام رنگی بالا تولید می شود. اصول رنگ آمیزی پارچه های پنبه ای با استفاده از روش واکنشی ، جایی که رنگ ها به طور فعال با پارچه و الیاف آن ترکیب و به بخشی از آن تبدیل می شود ، رنگ های غنی و الگوی مدرن رنگ آمیزی باعث شده است که رنگ و طرح روی تار و پود پارچه ها حتی پس از استفاده طولانی مدت و شستشوی مکرر نیز همانند روز آول نمایش داده شوند.

 

parche-panbeie.jpg

نکات مهم جهت بالا بردن طول عمر رختخواب ، ملحفه و روتختی

  1. درهنگام شستشو با ماشین لباسشویی فقط باید 3/4 از حداکثر ظرفیت آن را پر کنید زیرا در هنگام پر کردن کامل آن ، پودر و آب به اندازه کافی به تمام قسمت های پارچه نمی رسد ، و این امر باعث تمیز نشدن پارچه ها و شستشوی ناقص آن می شود علاوه بر این ، ماشین لباسشویی شما از بین می رود..
  2. هنگام شستشو نیز لازم است دما را به طور مناسب تنظیم کرده و محصول را مطابق اطلاعات موجود در برچسب اطلاعات آن ، شستشو نمایید.
  3. قانون اساسی برای حفظ رنگ های پارچه ها و ملحفه های پنبه ای ، جدا کردن رنگ های روشن و تیره است.
  4. همچنین لازم است کاور لحاف ، روبالشی را بصورت برعکس و همچنین با زیپ یا دکمه های بسته شده بشویید تا علاوه بر حفظ انسجام این محصولات ، از آسیب زدن به ماشین لباسشویی شما نیز جلوگیری میکند.
  5. از خشک کن برای پارچه های پنبه ای استفاده کنید و بعد از خشک کردن آنها را آویزان کنید ، اینکار باعث می شود که زمان اتو زدن کاهش یافته و در نتیجه انسجام آن حفظ شود.

روتختی-پنبه-ای.jpg

فروشگاه کالای خواب سید خندان ، به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در عرضه و فروش کالای خواب ایرانی و خارجی (سرویس لحاف ، سرویس ملحفه ) ، تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت پارچه ، دوخت و اصالت کالا و ارسال به سراسر کشور ، به مشتریان محترم عرضه می نماید.

 


برچسب ها : سرویس ملحفه پنبه ای , قیمت سرویس ملحفه , فروش سرویس ملحفه , ست ملحفه پارچه ترک , ملحفه پنبه , ملحفه الیاف پنبه , کالای خواب سید خندان , فروشگاه ملحفه تهران